Bella Shape - WeightLoss equipment-Anti-cellulite treatment

Bella Corpo body & face Ref.: 1468

Availability:in stock 6 item(s)
Product Code:Ref.: 1468

Product Dimensions and Weight

Product Length: 24.0000IN
Product Width: 43.0000IN
Product Heigth: 21.0000IN
Product Weight: 62.0000LB
Base price: $8,000.00
Salesprice with discount:
Sales price: $8,000.00
Bella Corpo is the best and revolutionary machine to get the body contour dreamed and perfect treatment for eliminating cellulite: Cavitation + RF + Vacuum + Infrared
+ -

Description

Bella Corpo It is a non-invasive treatment with a comfortable process that’s Combined bi-polar RF and IR energy to generate heat increasing the oxygen content of skin cells. The 5MHZ RF penetrates the skin depth with 15mm, which effectively treats adipose tissue; the vacuum suction coordinated with mechanical rollers soothes the skin and makes the heat conduction effect better. Comes also with 40K Cavitation to make a complete treatment has the obvious effect technology.

- Infrared light heats the tissue up to 2mm depth.

- Radio Frequency (RF) heats tissue from 5 to ~ 15mm depth.

- Vacuum + massage mechanisms enable precise targeting of energy to the tissue.

- Mechanical massage provides lymphatic drainage (dermal and hypodermal).

- Biological Impact of Treatment -Increased metabolism leading to demarcated desired

- Anabolic and catabolic alterations at predetermined skin components and depths

 

 Benefits

- Improve blood circulation & lymph circulation

- Non-invasive technique, no downtime

- Improve skin texture

- Body tighten, excellent performance of Body shaping

- No surgery / no pain

- No anesthesia. 

- Cellulite Therapy

- Connective tissue tightening

- no side effects

- Easy operation, easy study.

- Non- exhaustion, low-cost investment and quick high returns.

 

 

(Model may vary)

 

Cavitacion y Radiofrecuencia

¿Por qué debería obtener cavitación con radiofrecuencia?

Los métodos tradicionales de pérdida de peso (dieta), crean una sensación en el cuerpo como si estuviera muerto de hambre, lo que hace que el cuerpo entre en "modo de conservación". Esto significa que su metabolismo se ralentiza (se pone lento) y su cuerpo comienza a utilizar la energía más eficientemente, haciendo más difícil para que usted pueda eliminar la grasa y el sobre peso. Cuando la dieta ha terminado y el peso comienza a arrastrarse de nuevo, su cuerpo va a embalar en algunas libras adicionales de grasa para almacenar hasta para la próxima vez que anticipa una hambruna. Por el contrario, la cavitación y radiofrecuencia no hace que el cuerpo entre en "pánico", y no va a luchar contra usted por trabajar tan duro para aferrarse a ella con las reservas de grasa. La grasa se elimina de forma natural, siendo procesada por el propio sistema de filtración de su cuerpo (linfático).

En comparación con los métodos quirúrgicos (bypass gástrico, banda gástrica, liposucción, etc.), no hay cicatrices, no hay sangrado, no hay riesgo de infección, no hay dolor, sin tiempo de inactividad para la recuperación y en la mayoría de los casos, la cavitación de radiofrecuencia es mucho más asequible. Y tambien en comparación con los procedimientos de eliminación de grasa láser grasa de congelación, los resultados son más inmediatos y no hay absolutamente ningún dolor o tiempo de inactividad. En BlasonOnline.com tenemos varios equipos de cavitación y radiofrecuencia de alta calidad y eficiencia.